Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

tirsdag 26. januar 2010

5 ønsker for våren!!

Jeg var så heldig å få en utfordring av livet på landet-en blogg full av ærlighet,humor og ikke minst god smak..

Mine 5 ønsker for våren:
1:Få bety noe for noen som trenger min hjelp og omsorg
2:Være mest mulig ute på tur med ungene.(kaffi og sjokolade med selfølgelig)
3:Olje stuebordet før vi flytter inn i ny tilbygget
4:Spise mer fisk
5:Være en litt mindre gretten kone(ganske krevende kone til tider:))


Det er så mange fine blogger jeg kunne sendt utfordringen videre til...men....:utfordringen går til min lillesøster:lovepeacepionies-hjertelig,kreativ fotoblogg....

Etter 1 mnd i blogg verden vil jeg takke dere alle for fine kommentarer.

13 kommentarer:

  1. Det var noen gode ønsker for våren. Jeg deler spesielt den siste med deg... ikke alltid greit å være mann i huset heller.....

    Jeg er veldig glad du begynte å blogge. Du er allerede en stor favoritt hos meg!

    klem,Lene

    SvarSlett
  2. Gode vårønsker ja! Likte spesielt det første... :) Ha en deilig dag! ♥ Marianne

    SvarSlett
  3. Fine ønsker!♥
    Ang. skjenken vår er den fra Ikea ja, jeg har bare skiftet knotter. (det gjør jeg på det meste, endrer ofte litt utseende med en gang synes jeg:)

    SvarSlett
  4. Det var fine vårønsker. Lykke til med gjennomføringen!

    Klem

    SvarSlett
  5. takk søs!
    fine ønsker. blir digg med turer til våren..
    klemsi

    SvarSlett
  6. Så koselig at du tok utfordringen! Og takk for søte ord om bloggen min:) Det varmer!

    Fine ønsker du har for våren!
    Jeg burde jammen også satt opp det siste der! Huff... Jeg er så krevende at jeg ikke engang kommer på at jeg er det:) hihi! Gjemmer meg fortsatt bak unnskyldninger som "husk hva et svangerskap gjør med en..." eller "I barseltiden har man faktisk lov å grine for ALT" eller "Hvem tror du EGENTLIG har fått mest søvn i natt...?????"

    Ja, ja... Så er det i det minste forbedringspotensiale:! Ikke dårlig bare det:)

    Håper du har en fin dag!
    Nå skal jeg bake brød og lage middag! (I forsøk på å være en bedre kone:))

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!

    Fine ønsker du har får våren! Men det siste vil jeg tro at du slipper å tenke så masse på. Vi er vel alle litt krevende inni mellom;)

    SvarSlett
  8. heldigen du som skal på fotball....:)

    SvarSlett
  9. Jeg falt pladask for sjokoladeinnlegget ditt under her, elsker sjokolade! Mørk sjokolade ER jo faktisk sunt, så det spiser jeg med veldig god samvittighet. Takk for tipset!

    SvarSlett
  10. Takk for koselig kommentar på bloggen min, det setter jeg stor pris på ♥ Veldig fin blogg du har, så vil jeg gjerne komme tilbake!

    Anette

    SvarSlett
  11. Så fin blogg du har.

    Hit kommer jeg igjen.

    Klem Ingunn

    SvarSlett
  12. Heldiggris som har to av tingene på listen min! Hvilke er det da? Hihi.. Ha en deilig dag! Her er det omgangssyken som ruler (på propell, ikke på meg, heldigvis)... Klem Marianne

    SvarSlett