Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

onsdag 8. august 2012

Oppskrift musli!

Som jeg skrev på instagram lovet jeg
oppskrift på musli:

Havregryn
havrekli
linfrø
solsikkefrø
sesamfrø
kokos
gresskarkjerner
mandler
valnøtter
usaltet peanøtter
ca 2-3ss kanel
1/2 ss sirup(honning)
1-2ts vaniljepulver (helsekost)

Man kan velge ut hvilke nøtter og frø som faller i smak.
Bland alt sammen og legg på bakepapir.
Sirup sammen med litt kokende vann.
Hell det over det tørre.
I ovn 200 grader i 15 min.
Snu hvert 5 min.
Smaker godt til yoghurt eller skyr vanilje.

ps:KOKOS  var veldig godt i:)

-Maggi-

3 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut!! God sommer videre:)

    SvarSlett
  2. Herlig med gode oppskrifter og tips :) Likte også at du la ut oppskrift på grove vafler, det har jeg lett etter :)

    Håper du har gode dager - at sommeren enda finnes der du er, og at du ikke heeelt enda går i høstmodus...For det er vel sommer enda? iallefall føles det sånn her på sørlandet i dag, det er knallvær og jeg har vært ute og gått tur i halvannen time. Nå venter vel stranden tror jeg...Men du? tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, det ble jeg så gla for - som alltid :) Nå ønsker jeg deg en skjønn uke med gode opplevelser og mye glede. klem til deg fra meg

    SvarSlett
  3. Det så godt ut!! :)

    Lette etter mailadressen din, men fant ikke noe:)

    Har du mulighet til å sende oss en mail? Skal spørre om en liten sak, hihi.

    norskeinteriorblogger@gmail.com

    SvarSlett