Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

fredag 29. januar 2010

Award!

Jeg var så heldig å få en award av Guro med bloggen MacMatre...En utrolig fin blogg som er verdt et besøk:)Jeg skulle jo få det award bilde over i innlegget....Fikk det ikke til:)Så her kom et bilde av Maud heller:)

7 ting om meg:

-Jeg er kristen
-langt fra rød politisk...og mener mye..
-har stort føleleseregister på godt og vondt
-liker rene varer i interiør og klær
-har hatt en butikk som ble solgt for å være hjemme med barna
-blir fort engasjert og elsker prosjekter av ulike slag
-har veldig mye rot i skuffer og skap


Ser at de fleste har fått denne awarden...vil noen ha?


13 kommentarer:

  1. Grattis med award!

    Ang flisene på badet vårt så er gulvflisene 41x41 og det er ganske stort altså. Vi måtte ha mosaikk i dusjen for å få riktig helling mot sluket på en pen måte.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Så kjekt å lese litt om deg da!
    Jeg og har veldig mye rot i skuffer og skap og for ikke å snakke om boden da:) er ikke alltid like lett å komme inn der.. Skulle øøønske jeg klarte å holde mer orden på slike ting- men det er rotet til i det jeg er ferdig- mao jeg har gitt opp:)
    Ha en deilig fredag!!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Gratulerer med Award ! :)
    Du er ikke alene om å ha rot i skuffer og skap,hehe... ;)

    En nydelig liten barnehånd ! ♥

    Ha en fantastisk helg !

    SvarSlett
  5. grattis!!! søde hendene til Maud:)

    SvarSlett
  6. Tusen takk for flotte ord!
    Og så nydelig bilde - awarden har vel de fleste sett før så det var mye koseligere med bilde av Maud!
    Ha en herlig kveld :)

    SvarSlett
  7. Takk det samme til deg og dine ♥
    Nydelig bilde foressten!!!

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Artig å lese meir om deg! Blir litt meir kjent med folk på denne måten.
    Tusen takk for koselege besøk på bloggen min!

    Ynskjer deg ei fin helg!
    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  9. så kjekt å bli litt betre "kjend" med deg :O) Så heldig du er som berre er heime med borna, det er noko som fristar veldig. Dersom me blir velsigna med fleire born, skal det absolutt vurderast.

    Ønsker deg ei herleg helg.

    *klemmar*

    SvarSlett
  10. Hei! Så gøy å høre flere flotte ting om deg! Du inspirerer meg stadig med strikkingen din!! Vakre bilder som får meg til å få lyst til å starte på et prosjekt.... Ser du har RICE i innlegget under. Jeg er så glad i RICE. Hver eneste dag bruker vi tallerkener og kopper i dette merket. Det er så utrolig praktisk,- og uendelig lett å rydde ut av oppvaskmaskinen...hehe!

    God helg til deg!
    Klem Kari

    SvarSlett
  11. Så koselig å bli litt bedre "kjent" med deg. :) Nydelig bilde av den lille, skjønne babyhånda. Blir nesten litt verpesyk... Men bare nesten. ;) Ha en god helg!

    SvarSlett
  12. Heilt riktig! ....mi he bare et skåb i ein kråg.... er fortsettelsen. Nå ble jeg imponert!!!

    HA en fin lørdag!
    Klem Kari

    SvarSlett