Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

mandag 7. juni 2010

Vil du være med å stemme...

...på mitt bidrag i en konkuranse om gulvet vårt så stem her! Tusen takk:)




Jeg fikk en utfordring av min bloggvenninne

Utfordring:

Morgenens nedtur:
Tanken på at Min mann skulle begynne å jobbe idag etter 10 ukers pappaperm:)

Utenfor mitt vindu:
Skinner solen. Det er på tide å komme seg ut på tur!

På mitt fjernsyn går:
Det er av. Men for litt siden sto Elias på.

Om litt vil jeg høre på:
Jeg hører på at Leopold synger/delvis nynner Ja, vi elsker.. Han er ikke helt ferdig med 17 mai.

Jeg har på meg:
bikini!! Ja liksom:) "Gymbuksa " kalles det vel

I dag skal jeg:
Være ute. Så på middag med ungene til noen venner.

Men jeg vil heller:
Ingenting:)

I vinduskarmen min står:
Postmanpat bil

I helgen skal jeg:
Brylupp

Morgenens lykke:
Mye!

Dette bildet har dere aldri sett før:

"Pen stuen" ble litt mer hverdagslig enn forventet:)


Utfordringen går videre til Guro! Ta turen innom henne:)
-Maggi-






16 kommentarer:

  1. Jeg har stemt på gulvet ditt. Det var ingen tvil hos meg;)))

    Ønsker deg en fin start på uken!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Stemme avgitt!!
    Deres gulv var jo helt klart det fineste!!!:)
    Koselig innlegg:) Håper dere får en fin dag ute!
    Var lørdagen vellykket?

    SvarSlett
  3. Jeg har også stemt på gulvet ditt!! Fint er det!
    Hehe. Her går det også i 17-mai sanger ennå, de holder nok litt til - for det er ikke så veldig lenge siden vi ble ferdige med julesanger :)

    Så deilig å ha permisjonen sammen:) Her skal min mann begynne litt i sommer + resten når jeg skal begynne å jobbe.
    Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  4. Da har jeg stemt på bilde nr 4 ! :) Lykke til ! ♥

    Her har jeg pc trøbbel fortsatt, så noe laber blogging
    den siste tiden.

    Ha en herlig dag videre ! :)

    God klem ♥

    SvarSlett
  5. Nydelig gulv Maggi:-)
    - og morsomt bilde av virkelighetens interiør,he he!
    God middag,
    klem Hege.

    SvarSlett
  6. Dere har jo et nydelig gulv, så selvfølgelig får du min stemme!

    SvarSlett
  7. Hihi, likte sofapynten din =) Takk for titten på en koselig blogg!

    SvarSlett
  8. Har stemt på gulvet deres! Det var jo det fineste også :-))

    Klem Kristine

    SvarSlett
  9. Du har fått min stemme - og ikke bare fordi det er deg, men fordi dere har det desidert fineste gulvet :)

    God uke til deg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  10. Hurra for hverdagssofa! Å, jeg blir så glad når jeg ser at det er sånn alle har det:)
    Koselig å lese om deg og din hverdag:)
    Klem

    SvarSlett
  11. jeg har stemt! Gulvet deres var absolutt finest. :)
    Herlig hverdagsbilde fra "finstua". Akkurat sånn det skal være!
    Fin tirsdag maggie!

    SvarSlett
  12. Min stemme er avgitt - fordi gulvet deres var det fineste :)

    Herlig bilde fra finstua!

    Og takk for utfordringen :)

    Klem!

    SvarSlett
  13. Jeg har stemt på deg! Superfint gulv! Vi skal også bestille gulv herfra til det nye huset. Er det hvitmattlakket eik dere har?

    SvarSlett
  14. Du har fått en stemme fra meg :):) Vakker blogg!

    SvarSlett