Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

lørdag 1. januar 2011

Julen varer ikke helt...

 ......til påske her ihus!
Ikveld skal alt pakkes bort.
Litt bilder fra nyttårsbordet...


 Vi hadde en veldig fin feiring.
Ikke pga bordpynten akkurat.
Men alle de bra folka.
Takk for en strålende kveld!!
Jeg fikk en bukett som passet perfekt 
til julepyntfri stue:)


Jeg har ikke fått vist så mye av juletreet i år.
Her en julekule jeg fikk av en venninne.
Hun kjenner min smak;)
Imorgen går juletreet på bålet!

-Maggi-

23 kommentarer:

  1. Her er også julen vekk i dag! Deilig å begynne på ny frisk i nytt år!:) Takk for inspirasjon, fine bilder og gode ord i året som gikk, og godt nyttår til deg og dine. Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Det var et fint pyntet bord dere hadde! Ønsker deg et godt nytt år!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei hei og et godt nytt år til deg og dine :)
    Er så glad for å ha blitt "kjent" med deg gjennom denne verden :) og gleder meg til å følge deg videre i 2011 :)
    Klem klem

    SvarSlett
  4. Heisann! :)
    Her skal også jula pakkes bort i morgen :) Nå er det å se frem mot en fin vinter, og vår!

    Håper dere får et lykkebringende 2011!
    Godklem

    SvarSlett
  5. Beautiful setting! I love the little stars :)

    SvarSlett
  6. Fint bord! Blir spennende å følge deg videre inn i 2011;-)
    Klem Elin

    SvarSlett
  7. for et nydelig og enkelt pyntet bord!

    SvarSlett
  8. Nydelig nyttårsbord! Godt å få julen ut også :) Her varer den nok noen dager til, men ikke lenger enn til midt i uken. Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  9. Lekkert nyttårsbord! Ønsker deg et flott nytt år og gleder meg til å følge deg på ferden.

    Klem Lena

    SvarSlett
  10. Et nydelig nyttårsbord du har pyntet! Og herlig med gode venner som gjør det hele komplett! :o)

    Jeg venter ennå littebitt til med å rydde vekk jula, men det skal bli godt å få det ned i eskene igjen også. :o)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  11. Nydelig nyttårsbord ♥ og så mange flotte bilder og innlegg siden jeg var innom sist! har sittet å kost meg masse - falt pladask for de skjønne hvite filt hjertene som hang i vinduet ditt ♥ Ønsker deg et riktig godt nytt år, og så gleder jeg meg til å følge deg i 2011. Ha en fortsatt fin kveld videre. Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Hei!
    Ja godt å få jula ut... Jeg kaster treet i morgen også forsvinner resten ganske fort etter :)

    Godt Nyttår!!

    Klem Anette :)

    SvarSlett
  13. Godt nytt år kjære du. Selv om jeg ikke er så aktiv i denne delen av verden for tia, er du ei jeg setter så pris på..det er alltid så fint å komme innom bloggen din. Og jeg tror jeg skjønner litt av mennesket bak de vakre ordene og bildene:) Fint å finne og bli funnet på dette viset også. Så jeg gleder meg til fortsettelsen jeg- la oss slenge oss inn i et nytt år med forventninger og stor frimodighet!
    Klem herifra.
    -Takk for alle nydelige kommentarer, som har gått rett til hjertet mitt. Helt sant.

    SvarSlett
  14. Vår ble pakket bort på onsdag hehe:)
    Gleder meg til å følge deg videre dette året også.

    Godt nyttår og god klem til dronningen!

    SvarSlett
  15. Godt nyttår!!!
    Jeg har pakket bort jula her i dag også. Det var nydelig:) NYter førjulstiden og så ryker alt for ut så fort vi runder nytt tall i almanakken:)

    Stor klem til dere

    SvarSlett
  16. Flott dekket bord som alltid hos deg. Her er også julen vekk i dag. Ganske herlig å få juletreet ut synes jeg. Gode ønsker til deg og dine for det nye året, så blogges vi.

    SvarSlett
  17. Så fiint nyttårsbord! Her er også julen borte..hvertfall nesten. Juletreet går i morgen..

    Godt nytt år kjære du. Blir kjekt å følge deg videre i året som kommer!

    Klem

    SvarSlett
  18. Veldig fint nyttårsbord :-)
    Godt nytt år.

    Klem Hilde

    SvarSlett
  19. Nydelig pyntet bord.
    Vi pyntet ned julen i går. Litt lys ute er igjen. De får stå noen dager til :)
    Ønsker deg et riktig godt nytt år. Gleder meg til å følge deg videre i 2011.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  20. Godt nyttår! Takk for koselig kommentar, setter stor pris på det:-)
    Ja, jeg fikk sydd duken, se i innlegget under, der jeg la ut bilde av kjøkkenkroken. Har nevnt deg der, glemte å lage link, men gjør det NÅ!

    Håper dere haqr hatt en herlig juleferie. Her har den vært preget av sykdom og dårlig vær... Ikke helt klar for å begynne å jobbe igjen, men blir sikkert gøy når jeg først kommer i gang.

    Ha en fin kveld!

    Klemmer

    SvarSlett
  21. så fint bord!! veldig nyttår!
    eg har ribba kjøkkenet i dag, og tatt bort det som var i stua av julepynt.. bare juletre igjen.. nå e det vår på kjøkkenhylla.. deiligt-

    SvarSlett
  22. Hei, du gode:) Takk for et fint bloggeår sammen med deg Maggi! Gleder meg til fortsettelsen. Nå har jeg strikket ferdig lua i alpakka. Den første lua jeg har noensinne strikket faktisk. Men jeg forandret litt fra oppskriften du la ut. Jeg fikk plutselig lyst på å lage en stoor rosa dusk. Ha ha. Så da ble det vrangbord 4 rette/2 vrange og en litt mer topplue-aktig. Vel, ferdig og ferdig..jeg skal feste noen tråder og prøve meg på en liten fin kanting av den da, så kan den brukes. I mellomtiden fikk jeg vann på mølla, så jeg kjøpte inn mer garn og nå er jeg i full gang med leggvarmere til vesla også. Blir jeg fortsatt ikke lei, strikker jeg hals i samme. Fargene går i brun/grå med smale striper av støvete rosa. Veldig fint sammen, og ikke minst..i herlig alpakka:))
    Så. Igjen..takk for både den inspirasjonen og masse annen inspirasjon.
    Gleder meg til å lese mer fra deg i 2011.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  23. Lekkert lekkert lekkert:) Som alltid:) godt nyttår min venn:) Klemmer

    SvarSlett