Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

onsdag 13. april 2011

Påskestrikk på 1-2-3!


Strikkede telysholdere.
Garn:
Dale babyull.
La opp 8 masker.
Trippelt garn.
En med riller.
En med perlestrikk. 
 Påskegave.


Denne strikkede kluten
 fikk jeg av min
eldste søster LH.
Servietter og egg fra 
mamma og pappa.
Hjertelig takk!



Idag kom naboen:
 "Jorunn nabo" over med
ferske gulerot-rundstykker.
Saftige og mektige:)
Jeg fortso det var noe var på gang
når minstejenta skulle låne egg;)


-Maggi-

16 kommentarer:

  1. Så fine strikkede
    trekk til t-lysestakene
    herlig påskestemning ...!

    Det var ikke mindre
    påskestemning av de rundstykkene
    kan du spørre naboen om oppskrift
    så blir jeg svært svært GLAD ... !

    Ha en fin kveld, klem til deg

    SvarSlett
  2. Utrolig fine påsketelystaker :) du er så flink til å strikke. Tror jeg må lære meg gå strikke i påsken.
    Ønkser deg en god kveld og god påske.

    SvarSlett
  3. Så flott påskestrikk! Likte spesielt godt den med perlestrikk! :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Herlig med gult:), kjempefine belter til telys holderene.
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei! Fin blogg du har!! Lurte på en ting- hvilket garn har du brukt på den lilla luen du har strikka? (det står du har brukt en blanding av ull- alpakka og silke)

    Mvh Janne

    SvarSlett
  6. Herlig påsekstemning i bildene dine. Kjekt med gode naboer.
    Klem

    SvarSlett
  7. Her var det mye påskestemning - herlig!!

    Nydelig telysholdere :-))

    Ha en fin påske!!

    SvarSlett
  8. Ooioioioi så mye fin påskepynt! Kluten så jo nesten ut som godteri, jo! :D

    SvarSlett
  9. Oj ein skikkeleg lykke dag... :) Har lenge tenkt å lage slike "trekk" til vasar og telysglas, men det blir vist med tanken her i huset... :) Oppskrift hadde vore supert :) Ha ein fin dag :) klem

    SvarSlett
  10. Så skjønne de var!
    Blir nok en fin påske med de på bordet:)
    De serviettene har jeg sett på, nydelige!

    SvarSlett
  11. Til Janne: Jeg mistet lappen på det garnet men husker det sto peru på lappen:)

    SvarSlett
  12. Du får det til å høres så enkelt ut, ble kjempefine:)
    Fin dag til deg!
    klem m

    SvarSlett
  13. Herlige påskelykter, så enkelt men alikevel så effektfult :-)

    SvarSlett
  14. Så koselig påskeinnlegg!
    Du tryller jo frem både det ene og det andre du, utrolig skjønne telyseholdere.

    SvarSlett
  15. fin påskestemning!!
    me va heldige med den kluten!

    SvarSlett
  16. Det ble kjempe fint med strikket til lyktene ;) Har lyst å prøve meg på det jeg også, men får aldri fingeren ut :D

    Ha en fin påske :D klem fra Anne-Marthe:)

    SvarSlett