Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

tirsdag 21. juni 2011

Ungene holdt ut...


.......  i flere timer på helikopter/fly-show.
Jeg syns det var litt lenge ,men med kaffi og mat er
det utrolig hvor lenge mor kan syns det er gøy;)
Leopold tror jo at far kan fly alt som er i luften.
Han var eletrisk til tider...Ja Leopold altså...
Maud var liksom med på alt han
gav respons på.


Har prosjekt på gang.
Snart ferdig med noe strikk.
Kjelleren begynner å bli 
klar for fotografering:)
Mange rom som skal vises.
Takk for alle som
 legger igjen spor her inne!!

-Maggi-

6 kommentarer:

  1. Skjønne barn..og en herlig alder:)
    En god natt til deg:)
    Klem!!

    SvarSlett
  2. Herlege sommarbilete!

    spennande med alle prosjekta dine :-)

    Nattaklem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Skjønne barn du har! Flystevne er spennende, og spesielt for guttene tror jeg. Har vært på noen av de selv her på Sola. Men jeg er enig med deg, det skal være noe godt i sekken for at mor gidder å være med over flere timer hi hi.
    Gleder meg til å se både strikkeprosjekt og kjelleren;-)
    Ha en deilig dag!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. Tenker at ungane koste seg på show ja!
    Gleder meg til å se bilder av kjeller og andre rom!!
    Ha en fin onsdag!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  5. Høres bra ut:-)

    Jeg har også en mann som var på flyshow på Høyland:-) Han er vel det vi kaller over middels interesert:-)
    Jeg og ungene ble hjemme og gikk på badetur:-)

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett