Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

torsdag 10. mai 2012

Cornelia og 17 mai bord!



Ikveld sitter jeg og strikker
 på 17 mai luer til ungene.
Burde nok gjort helt andre ting:)
Som å rydde i pappen
 i boden på kjøkkenet.
Klarer nesten ikke åpne døra
for det er så mye der.
Skulle ta et bilde i dag å vise
den realistiske hverdagen:)
Men det ser ikke godt ut på bilde.
Så jeg lukket døra og glemte det.
Greit med det man slipper å se;)
17 mai bordet fra ifjor.
Kanskje et tips til ditt bord i år?




Ønsker dere alle en god helg!!

7 kommentarer:

  1. Dette passet bra:)
    Sitter nettopp å planlegger årets 17. mai
    bord, da jeg elsker å dekke opp og pynte.. bombe vel;);)

    Ønsker deg en super helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  2. Nydelig lita tulle! JEg har ikke planlagt 17. mai. Har lite lyst å bevege meg utenfor døren så stor som jeg begynner å bli, men for barna sin skyld blir det nok tidlig opp og barnetoget på Bryne og leker og aktiviteter her senere...

    SvarSlett
  3. Det er bra det er andre som har såpass kaos hjemme at man velger å droppe bildene, men heller forteller hvordan det er. Jeg har begynt med omorganisering i kjøkkenskapene da jeg ikke va helt fornøyd med slik det var fra før - slikt blir det kaos av - i tillegg til oppussing.

    Hyggelig 17. mai bord dere hadde, vi (jeg) er ikke så ivrige når det kommer til 17. mai, og i år reiser vi bort. Men jeg gleder meg til å se ditt brod :) Ønsker deg en magisk helg.

    SvarSlett
  4. Så nydelig ho er!
    Takk for tips til dekking:)

    Fin fredag!

    Klem M

    SvarSlett
  5. Veldig trivelig lita jente!

    SvarSlett