Bevar ditt hjerte framfor alt du bevarer

torsdag 20. november 2014

Takk for sist! #julegeit


 Det ble en lang bloggpause dette. 2 år siden sist. Den gang blogget jeg mest om strikking og interiør.
Lidenskapen for mat har økt de siste årene. Jeg ser i presentasjonen om meg selv ved siden av her at jeg likte sjokolade og kaffi. Det gjør jeg fortsatt;)

Vil du ha en oppskrift på en litt sunn julegeit?
Her har du oppskriften:


Man blander de to øverste med vann og sirup. La ligge i 20 min. Dette for at vesken skal trekkes inn.
Meierismør eltes inn i terninger helt til slutt. Hev 1 time. Etterhev 15 min.
Stekes på 220 grader i ca 10 min.

-Maggi-

2 kommentarer:

  1. Nam, takk for oppskrift! Skal testes. :)

    SvarSlett
  2. Kjekt "sjå" deg igjen :-)
    Oppskrifter tek vi imot med takk!

    klem

    SvarSlett